Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Євчев, Ф. Д. | ua |
dc.contributor.author | Євчева, А. Ф. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-02-25T09:22:08Z | |
dc.date.available | 2025-02-25T09:22:08Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Євчев ФД, Євчева АФ. Вплив steam технології на процес формування майбутнього лікаря. В: STEM та STEAM-освітні тенденції розвитку цифровізації в умовах євроінтеграції. Матеріали всеукраїнського науково -педагогічного підвищення кваліфікації; 2025 2 грудня –12 січня; Львів – Торунь, Україна – Польща. Liha-Pres, 2025. С.28–30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17007 | |
dc.description.abstract | Студенти набувають навичок критичного мислення, формулювання та висловлювання думок, відстоювання своєї точки зору на вирішувану проблему, презентуючи результат своєї праці у практичний сфері розкривають творчий потенціал, власні здібності, набувають більшої зацікавленості до вивчення дисциплін. Працюючи за основними напрямками STEM-освіти у студентів відбувається формування важливих характеристик майбутнього компетентного фахівця: вміння розпізнавати проблему, вміння формулювати напрямок дослідницької роботи, вказувати шляхи її вирішення, гнучкість у прийнятті та розумінні рішення проблеми, вміння відстоювати свою точку зору, оригінальність вирішення проблеми, здатність до аналізу та синтезу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | технологічні зміни | uk_UA |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.title | Вплив steam технології на процес формування майбутнього лікаря | uk_UA |
dc.type | Article | en |