Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрєєв, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Тагунова, І. К. | ua |
dc.contributor.author | Гуща, С. Г. | ua |
dc.contributor.author | Andreev, O. V. | en |
dc.contributor.author | Tagunova, I. K. | en |
dc.contributor.author | Gushcha, S. G. | en |
dc.date.accessioned | 2025-02-12T10:30:49Z | |
dc.date.available | 2025-02-12T10:30:49Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Андрєєв О. В., Тагунова І. К., Гуща С. Г. Якість вищої освіти - мобільне, багатокомпонентне поняття // Тенденції та напрями розвитку охорони здоров’я ЄС та України : матеріали міжн. науково-практ. конф., 25–26 грудня 2024 р., м. Рига, Латвійська Республіка. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2024. - Р. 125 -128. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16918 | |
dc.description.abstract | Для характеристики Вищої школи доцільним є поняття «якість навчання», а запити суспільства, які пред'явлені до випускників, можна визначити поняттям «якість підготовки». Якість навчання залежить від численних якостей конкретної освітньої установи: кваліфікації викладачів, стану матеріальної та лабораторної бази, якості науково- методичної літератури, сучасності навчальних програм, якості професійних студентських практик. Якість підготовки залежить від здатності студента, майбутнього спеціаліста відповідати вимогам галузі до виконання завдань якої він готується у вищі | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | якість навчання | uk_UA |
dc.subject | багатокомпонентна система | uk_UA |
dc.title | Якість вищої освіти – мобільне, багатокомпонентне поняття | uk_UA |
dc.title.alternative | Тhe quality of higher education is a mobile, multi-component concept | uk_UA |
dc.type | Article | en |