Якість вищої освіти – мобільне, багатокомпонентне поняття

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрєєв, О. В. ua
dc.contributor.author Тагунова, І. К. ua
dc.contributor.author Гуща, С. Г. ua
dc.contributor.author Andreev, O. V. en
dc.contributor.author Tagunova, I. K. en
dc.contributor.author Gushcha, S. G. en
dc.date.accessioned 2025-02-12T10:30:49Z
dc.date.available 2025-02-12T10:30:49Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Андрєєв О. В., Тагунова І. К., Гуща С. Г. Якість вищої освіти - мобільне, багатокомпонентне поняття // Тенденції та напрями розвитку охорони здоров’я ЄС та України : матеріали міжн. науково-практ. конф., 25–26 грудня 2024 р., м. Рига, Латвійська Республіка. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2024. - Р. 125 -128. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16918
dc.description.abstract Для характеристики Вищої школи доцільним є поняття «якість навчання», а запити суспільства, які пред'явлені до випускників, можна визначити поняттям «якість підготовки». Якість навчання залежить від численних якостей конкретної освітньої установи: кваліфікації викладачів, стану матеріальної та лабораторної бази, якості науково- методичної літератури, сучасності навчальних програм, якості професійних студентських практик. Якість підготовки залежить від здатності студента, майбутнього спеціаліста відповідати вимогам галузі до виконання завдань якої він готується у вищі uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject вища школа uk_UA
dc.subject якість навчання uk_UA
dc.subject багатокомпонентна система uk_UA
dc.title Якість вищої освіти – мобільне, багатокомпонентне поняття uk_UA
dc.title.alternative Тhe quality of higher education is a mobile, multi-component concept uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу