dc.contributor.author |
Андрєєв, О. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Тагунова, І. К. |
ua |
dc.contributor.author |
Гуща, С. Г. |
ua |
dc.contributor.author |
Andreev, O. V. |
en |
dc.contributor.author |
Tagunova, I. K. |
en |
dc.contributor.author |
Gushcha, S. G. |
en |
dc.date.accessioned |
2025-02-12T10:30:49Z |
|
dc.date.available |
2025-02-12T10:30:49Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Андрєєв О. В., Тагунова І. К., Гуща С. Г. Якість вищої освіти - мобільне, багатокомпонентне поняття // Тенденції та напрями розвитку охорони здоров’я ЄС та України : матеріали міжн. науково-практ. конф., 25–26 грудня 2024 р., м. Рига, Латвійська Республіка. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2024. - Р. 125 -128. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16918 |
|
dc.description.abstract |
Для характеристики Вищої школи доцільним є поняття «якість
навчання», а запити суспільства, які пред'явлені до випускників, можна
визначити поняттям «якість підготовки». Якість навчання залежить від
численних якостей конкретної освітньої установи: кваліфікації викладачів, стану матеріальної та лабораторної бази, якості науково-
методичної літератури, сучасності навчальних програм, якості професійних студентських практик. Якість підготовки залежить від здатності
студента, майбутнього спеціаліста відповідати вимогам галузі до виконання завдань якої він готується у вищі |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
вища школа |
uk_UA |
dc.subject |
якість навчання |
uk_UA |
dc.subject |
багатокомпонентна система |
uk_UA |
dc.title |
Якість вищої освіти – мобільне, багатокомпонентне поняття |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Тhe quality of higher education is a mobile, multi-component concept |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |