Вплив соціокультурного контексту на епістемологічні аспекти академічної доброчесності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, В. Г. ua
dc.contributor.author Бородаєв, І. Є. ua
dc.date.accessioned 2025-02-05T08:49:49Z
dc.date.available 2025-02-05T08:49:49Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шевченко В. Г. Вплив соціокультурного контексту на епістемологічні аспекти академічної доброчесності / В. Г. Шевченко, І. Є. Бородаєв // Освітні інновації у закладах в ищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 184–187. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16832
dc.description.abstract Академічна доброчесність визначається набором принципів та стандартів, які регулюють поведінку академічних співробітників і дослідників у контексті їхньої наукової діяльності. Ці принципи встановлюють етичні норми, які допомагають забезпечити інтегритет наукового процесу та збереження довіри до науки в цілому. Однак важливо розуміти, що межі між наукою та іншими сферами життя можуть бути не завжди чітко визначеними, і індивідуальні ситуації можуть потребувати розгляду з урахуванням конкретних обставин. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject соціокультурний контекст uk_UA
dc.subject епістемологічні аспекти uk_UA
dc.subject академічна доброчесність uk_UA
dc.subject інтегритет наукового процесу uk_UA
dc.title Вплив соціокультурного контексту на епістемологічні аспекти академічної доброчесності uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу