Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевченко, В. Г. | ua |
dc.contributor.author | Бородаєв, І. Є. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T08:49:49Z | |
dc.date.available | 2025-02-05T08:49:49Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Шевченко В. Г. Вплив соціокультурного контексту на епістемологічні аспекти академічної доброчесності / В. Г. Шевченко, І. Є. Бородаєв // Освітні інновації у закладах в ищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 184–187. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16832 | |
dc.description.abstract | Академічна доброчесність визначається набором принципів та стандартів, які регулюють поведінку академічних співробітників і дослідників у контексті їхньої наукової діяльності. Ці принципи встановлюють етичні норми, які допомагають забезпечити інтегритет наукового процесу та збереження довіри до науки в цілому. Однак важливо розуміти, що межі між наукою та іншими сферами життя можуть бути не завжди чітко визначеними, і індивідуальні ситуації можуть потребувати розгляду з урахуванням конкретних обставин. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | соціокультурний контекст | uk_UA |
dc.subject | епістемологічні аспекти | uk_UA |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | інтегритет наукового процесу | uk_UA |
dc.title | Вплив соціокультурного контексту на епістемологічні аспекти академічної доброчесності | uk_UA |
dc.type | Article | en |