dc.contributor.author |
Шевченко, В. Г. |
ua |
dc.contributor.author |
Бородаєв, І. Є. |
ua |
dc.date.accessioned |
2025-02-05T08:49:49Z |
|
dc.date.available |
2025-02-05T08:49:49Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Шевченко В. Г. Вплив соціокультурного контексту на епістемологічні аспекти академічної доброчесності / В. Г. Шевченко, І. Є. Бородаєв // Освітні інновації у закладах в ищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 184–187. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16832 |
|
dc.description.abstract |
Академічна доброчесність визначається набором принципів та стандартів, які регулюють поведінку академічних співробітників і дослідників у контексті їхньої наукової діяльності. Ці принципи встановлюють етичні норми, які допомагають забезпечити інтегритет наукового процесу та збереження довіри до науки в цілому. Однак важливо розуміти, що межі між наукою та іншими сферами життя можуть бути не завжди чітко визначеними, і індивідуальні ситуації можуть потребувати розгляду з урахуванням конкретних обставин. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
соціокультурний контекст |
uk_UA |
dc.subject |
епістемологічні аспекти |
uk_UA |
dc.subject |
академічна доброчесність |
uk_UA |
dc.subject |
інтегритет наукового процесу |
uk_UA |
dc.title |
Вплив соціокультурного контексту на епістемологічні аспекти академічної доброчесності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |