dc.contributor.author |
Пислар, Т. П. |
ua |
dc.date.accessioned |
2025-01-12T10:34:27Z |
|
dc.date.available |
2025-01-12T10:34:27Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Пислар Т. П. Цілісність особистості через призму взаємодії мови, культури та освіти: міждисциплінарний підхід / Т. П. Пислар // Людина як цілісність: філософський, мовознавчий та педагогічний дикурси: VII Міжнародна наукова конференція, 31 жовтня 2024 р., Одеса. – Одеса, 2024. – С. 1–7. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16579 |
|
dc.description.abstract |
Стаття досліджує концепцію цілісної особистості через взаємодію мови,
культури та освіти з міждисциплінарного підходу. Розглянуто філософські,
мовознавчі та педагогічні аспекти, які впливають на формування цілісної
особистості. Мова аналізується як інструмент вираження ідентичності та
взаємодії з культурним контекстом. Педагогічні концепції цілісного розвитку,
засновані на інтеграції знань, навичок і моральних якостей, підкреслюють роль освіти у формуванні гармонійної та соціально відповідальної особистості. Стаття акцентує на важливості взаємозв’язку мови, культури та освіти для всебічного розвитку людини. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
цілісність особистості |
uk_UA |
dc.subject |
мова |
uk_UA |
dc.subject |
культура |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
філософія |
uk_UA |
dc.subject |
мовознавство |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
міждисциплінарний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
ідентичність |
uk_UA |
dc.subject |
критичне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
integrity of personality |
en |
dc.subject |
language |
en |
dc.subject |
culture |
en |
dc.subject |
education |
en |
dc.subject |
philosophy |
en |
dc.subject |
linguistics |
en |
dc.subject |
pedagogy |
en |
dc.subject |
interdisciplinary approach |
en |
dc.subject |
identity |
en |
dc.subject |
critical thinking |
en |
dc.title |
Цілісність особистості через призму взаємодії мови, культури та освіти: міждисциплінарний підхід |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |