Цілісність особистості через призму взаємодії мови, культури та освіти: міждисциплінарний підхід

Show simple item record

dc.contributor.author Пислар, Т. П. ua
dc.date.accessioned 2025-01-12T10:34:27Z
dc.date.available 2025-01-12T10:34:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пислар Т. П. Цілісність особистості через призму взаємодії мови, культури та освіти: міждисциплінарний підхід / Т. П. Пислар // Людина як цілісність: філософський, мовознавчий та педагогічний дикурси: VII Міжнародна наукова конференція, 31 жовтня 2024 р., Одеса. – Одеса, 2024. – С. 1–7. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16579
dc.description.abstract Стаття досліджує концепцію цілісної особистості через взаємодію мови, культури та освіти з міждисциплінарного підходу. Розглянуто філософські, мовознавчі та педагогічні аспекти, які впливають на формування цілісної особистості. Мова аналізується як інструмент вираження ідентичності та взаємодії з культурним контекстом. Педагогічні концепції цілісного розвитку, засновані на інтеграції знань, навичок і моральних якостей, підкреслюють роль освіти у формуванні гармонійної та соціально відповідальної особистості. Стаття акцентує на важливості взаємозв’язку мови, культури та освіти для всебічного розвитку людини. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject цілісність особистості uk_UA
dc.subject мова uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject філософія uk_UA
dc.subject мовознавство uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject міждисциплінарний підхід uk_UA
dc.subject ідентичність uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject integrity of personality en
dc.subject language en
dc.subject culture en
dc.subject education en
dc.subject philosophy en
dc.subject linguistics en
dc.subject pedagogy en
dc.subject interdisciplinary approach en
dc.subject identity en
dc.subject critical thinking en
dc.title Цілісність особистості через призму взаємодії мови, культури та освіти: міждисциплінарний підхід uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account