dc.contributor.author |
Абрамович, В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2025-01-10T10:53:56Z |
|
dc.date.available |
2025-01-10T10:53:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Абрамович В.Є. Модель формування культурної компетентності майбутніх працівників закладів охорони здоров’я. Проблеми, пріоритети та перспективи розвитку науки, освіти і суспільства в ХХІ столітті: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 15 червня 2024 р.). С. 6-7. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 37:082.2 (06) |
|
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16565 |
|
dc.description.abstract |
У медичній підготовці потрібно враховувати вплив соціальних і культурних факторів на переконання та поведінку пацієнтів і лікарів, який виступає важливим елементом у забезпеченні якісного догляду за пацієнтами різного походження.
Реформування освіти передбачає перехід від професійної моделі до постнекласичної особистісно-культурної, що потребує адаптації педагогічної практики і змісту освітніх програм до конкретних культурних, соціальних та інституційних умов. Розглянуто кілька моделей розвитку культурної компетентності, які заклали теоретико-методологічну базу для подальших розвідок та створення сучасних моделей, а саме: культурнокомпетентнісна модель медичного догляду Кампінья-Бакоте (2002), модель розвитку культурної спрямованості Мілтона Беннетта (1993) та процесуальна модель міжкультурної компетентності Дарли Дірдорф (2006). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
Педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
медицина |
ua |
dc.subject |
культурна компетентність |
ua |
dc.subject |
модель |
ua |
dc.title |
Модель формування культурної компетентності майбутніх працівників закладів охорони здоров’я |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |