Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ковтун, Л. | uk |
dc.contributor.author | Ковтун, С. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-01-09T07:58:26Z | |
dc.date.available | 2025-01-09T07:58:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Ковтун Л., Ковтун С. Досвід європейських країн у державному регулюванні медичної освіти: можливості для України. Глава 12.1 // Culturology, upbringing and education as components of pedagogical and philological activity: collective monograph / Stadnyk V. та ін. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. – 482 с. – С. 411–423. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16558 | |
dc.description.abstract | Останні десятиліття привнесли нове розуміння значення "людського здоров'я" завдяки науковим досягненням та інноваціям, що відкрили нові перспективи у сфері охорони здоров'я. Ці відкриття стали відповіддю на давні та сучасні виклики, які постають як перед окремими пацієнтами, так і перед громадським здоров’ям у всьому світі. У цьому процесі важливу роль відіграють високоякісні медичні дослідження, які лежать в основі створення нових методів діагностики та лікування, що забезпечують вищу якість медичних послуг і позитивно впливають на рівень життя. Забезпечення надання якісної медичної допомоги потребує не лише висококваліфікованих медичних фахівців, але й продуманого підходу до навчання, що враховує не лише соціальні потреби, а й сучасні досягнення медицини, науки та етичні аспекти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.title | Глава 12.1. Досвід європейських країн у державному регулюванні медичної освіти: можливості для України | uk_UA |
dc.type | Book chapter | en |