Глава 12.1. Досвід європейських країн у державному регулюванні медичної освіти: можливості для України

Show simple item record

dc.contributor.author Ковтун, Л. uk
dc.contributor.author Ковтун, С. uk
dc.date.accessioned 2025-01-09T07:58:26Z
dc.date.available 2025-01-09T07:58:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ковтун Л., Ковтун С. Досвід європейських країн у державному регулюванні медичної освіти: можливості для України. Глава 12.1 // Culturology, upbringing and education as components of pedagogical and philological activity: collective monograph / Stadnyk V. та ін. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. – 482 с. – С. 411–423. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16558
dc.description.abstract Останні десятиліття привнесли нове розуміння значення "людського здоров'я" завдяки науковим досягненням та інноваціям, що відкрили нові перспективи у сфері охорони здоров'я. Ці відкриття стали відповіддю на давні та сучасні виклики, які постають як перед окремими пацієнтами, так і перед громадським здоров’ям у всьому світі. У цьому процесі важливу роль відіграють високоякісні медичні дослідження, які лежать в основі створення нових методів діагностики та лікування, що забезпечують вищу якість медичних послуг і позитивно впливають на рівень життя. Забезпечення надання якісної медичної допомоги потребує не лише висококваліфікованих медичних фахівців, але й продуманого підходу до навчання, що враховує не лише соціальні потреби, а й сучасні досягнення медицини, науки та етичні аспекти. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.title Глава 12.1. Досвід європейських країн у державному регулюванні медичної освіти: можливості для України uk_UA
dc.type Book chapter en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account