Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Капліна, Л. Є. | |
dc.contributor.author | Сеньківська, Л. І. | |
dc.contributor.author | Кравченко, Т. Ю. | |
dc.contributor.author | Лотиш, Н. Г. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-31T10:51:06Z | |
dc.date.available | 2024-12-31T10:51:06Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Капліна Л. Є., Сеньківська Л. І., Кравченко Т. Ю., Лотиш Н. Г. Структурований клінічний іспит з педіатрії. The Role of Science and Technology in Solving Global Problems of Humanity : LIII International scientific and practical conference (December 25-27, 2024, Vienna Austria). Vienna : International Scientific Unity, 2024. Р. 158-160. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16494 | |
dc.description.abstract | Іспит – одна з форм оцінки знань здобувачів вищої освіти з певної навчальної дисципліни. Іспит в вищому медичному закладі освіти має свої особливості, він сприяє виявленню теоретичних знань, клінічного мислення, стратегії діагностики, вибору тактики ведення хворого. Оцінка знань може проводитися у вигляді усного, письмового, тестового або практичного іспиту. Іспит дозволяє здобувачам вищої освіти отримати об’єктивну оцінку своїх знань, вмінь та навичок, побачити помилки, визначити шляхи подолання недоліків. В той же час іспити дозволяють закладу вищої освіти вдосконалювати навчальні програми та забезпечувати високу якість підготовки майбутніх фахівців. Одним з негативних проявів іспиту є хвилювання здобувача під час іспиту яке може вплинути на швидкість та повноту відповіді. Іспити у вигляді тестових завдань дають зріз лише поверхневих знань і не оцінюють навички та вміння. Деякі здобувачі запам’ятовують відповіді на тести по першому слову завдання і не враховують ключові фрази відповідної клінічної патології, що призводить до помилки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | іспит | uk_UA |
dc.subject | педіатрія | uk_UA |
dc.title | Структурований клінічний іспит з педіатрії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |