dc.contributor.author |
Капліна, Л. Є. |
|
dc.contributor.author |
Сеньківська, Л. І. |
|
dc.contributor.author |
Кравченко, Т. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Лотиш, Н. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-31T10:51:06Z |
|
dc.date.available |
2024-12-31T10:51:06Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Капліна Л. Є., Сеньківська Л. І., Кравченко Т. Ю., Лотиш Н. Г. Структурований клінічний іспит з педіатрії. The Role of Science and Technology in Solving Global Problems of Humanity : LIII International scientific and practical conference (December 25-27, 2024, Vienna Austria). Vienna : International Scientific Unity, 2024. Р. 158-160. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16494 |
|
dc.description.abstract |
Іспит – одна з форм оцінки знань здобувачів вищої освіти з певної навчальної дисципліни. Іспит в вищому медичному закладі освіти має свої особливості, він сприяє виявленню теоретичних знань, клінічного мислення, стратегії діагностики, вибору тактики ведення хворого. Оцінка знань може проводитися у вигляді усного, письмового, тестового або практичного іспиту. Іспит дозволяє здобувачам вищої освіти отримати об’єктивну оцінку своїх знань, вмінь та навичок, побачити помилки, визначити шляхи подолання недоліків. В той же час іспити дозволяють закладу вищої освіти вдосконалювати навчальні програми та забезпечувати високу якість підготовки майбутніх фахівців. Одним з негативних проявів іспиту є хвилювання здобувача під час іспиту яке може вплинути на швидкість та повноту відповіді. Іспити у вигляді тестових завдань дають зріз лише поверхневих знань і не оцінюють навички та вміння. Деякі здобувачі запам’ятовують відповіді на тести по першому слову завдання і не враховують ключові фрази відповідної клінічної патології, що призводить до помилки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
іспит |
uk_UA |
dc.subject |
педіатрія |
uk_UA |
dc.title |
Структурований клінічний іспит з педіатрії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |