Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чеснокова, М. М. | ua |
dc.contributor.author | Шевеленкова, А. В. | ua |
dc.contributor.author | Остапчук, К. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-12-30T12:51:21Z | |
dc.date.available | 2024-12-30T12:51:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Чеснокова М. М. Перший досвід проведення структурованого дистанційного іспиту / М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова, К. В. Остапчук // Забезпечення якості вищої освіти : зб. матер. VІ Всеукраїнської науково-методичної конференції , м. Одеса, 10–12 квітня 2024 р. Одеса, 2024. С. 191–193. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16493 | |
dc.description.abstract | В умовах воєнного стану актуальним є вдосконалення методики дистанційного навчання студентів. В тому разі важливим є об’єктивне оцінювання знань студентів на практичних заняттях, семінарах та під час іспитів. В медичних вищих навчальних закладах багато років використовується для оцінки практичної підготовки майбутніх лікарів на клінічних кафедрах об’єктивний структурований клінічний іспит (OSCE, Objective Structured Clinical Examination). Цього навчального року в зимову сесію в ОНМедУ було проведено пілотне впровадження структурованого іспиту на теоретичних кафедрах 1–3 курсів. Метою роботи є аналіз перших результатів зимової сесії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | структурований дистанційний іспит | uk_UA |
dc.subject | перший досвід | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | ua |
dc.subject | об’єктивне оцінювання знань | ua |
dc.title | Перший досвід проведення структурованого дистанційного іспиту | uk_UA |
dc.type | Article | en |