dc.contributor.author |
Чеснокова, М. М. |
ua |
dc.contributor.author |
Шевеленкова, А. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Остапчук, К. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-12-30T12:51:21Z |
|
dc.date.available |
2024-12-30T12:51:21Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Чеснокова М. М. Перший досвід проведення структурованого дистанційного іспиту / М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова, К. В. Остапчук // Забезпечення якості вищої освіти : зб. матер. VІ Всеукраїнської науково-методичної конференції , м. Одеса, 10–12 квітня 2024 р. Одеса, 2024. С. 191–193. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16493 |
|
dc.description.abstract |
В умовах воєнного стану актуальним є вдосконалення методики
дистанційного навчання студентів. В тому разі важливим є об’єктивне
оцінювання знань студентів на практичних заняттях, семінарах та під час
іспитів. В медичних вищих навчальних закладах багато років
використовується для оцінки практичної підготовки майбутніх лікарів на
клінічних кафедрах об’єктивний структурований клінічний іспит (OSCE,
Objective Structured Clinical Examination). Цього навчального року в зимову
сесію в ОНМедУ було проведено пілотне впровадження структурованого
іспиту на теоретичних кафедрах 1–3 курсів. Метою роботи є аналіз перших
результатів зимової сесії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
структурований дистанційний іспит |
uk_UA |
dc.subject |
перший досвід |
uk_UA |
dc.subject |
воєнний стан |
ua |
dc.subject |
об’єктивне оцінювання знань |
ua |
dc.title |
Перший досвід проведення структурованого дистанційного іспиту |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |