Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Колос-Шерстянкіна, Н. Л. | ua |
dc.contributor.author | Масько, А. М. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-12-30T12:13:21Z | |
dc.date.available | 2024-12-30T12:13:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Колос-Шерстянкіна Н. Л. Психологія викладання за принципом «рівний – рівному» в медичній освіті / Н. Л. Колос-Шерстянкіна, А. М. Масько // Освітні інновації у закладах вищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 96–99. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16492 | |
dc.description.abstract | Основною метою медичної освіти є поступова незалежність здобувача. Хоча ефективне викладання орієнтоване на процес навчання, для розвитку самостійності воно також може поступово включати в себе елементи викладання. Важливою навичкою для того, щоб стати самостійним здобувачем, є здатність до саморефлексії. Для позначення цієї необхідної навички в літературі використовуються такі терміни, як «самоучитель», «самокерований учень» або «рефлексивний практик». У цій моделі прогресуючої незалежності компетентність уособлює здобувача, який здатний принести все необхідне для клінічної зустрічі без формального керівництва з боку викладача. Один з можливих способів навчитися рефлексувати і навчати себе – це бути вчителем для інших. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | психологія викладання | uk_UA |
dc.subject | принцип «рівний – рівному» | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | поступова незалежність здобувача | uk_UA |
dc.title | Психологія викладання за принципом «рівний – рівному» в медичній освіті | uk_UA |
dc.type | Article | en |