Психологія викладання за принципом «рівний – рівному» в медичній освіті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колос-Шерстянкіна, Н. Л. ua
dc.contributor.author Масько, А. М. ua
dc.date.accessioned 2024-12-30T12:13:21Z
dc.date.available 2024-12-30T12:13:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Колос-Шерстянкіна Н. Л. Психологія викладання за принципом «рівний – рівному» в медичній освіті / Н. Л. Колос-Шерстянкіна, А. М. Масько // Освітні інновації у закладах вищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 96–99. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16492
dc.description.abstract Основною метою медичної освіти є поступова незалежність здобувача. Хоча ефективне викладання орієнтоване на процес навчання, для розвитку самостійності воно також може поступово включати в себе елементи викладання. Важливою навичкою для того, щоб стати самостійним здобувачем, є здатність до саморефлексії. Для позначення цієї необхідної навички в літературі використовуються такі терміни, як «самоучитель», «самокерований учень» або «рефлексивний практик». У цій моделі прогресуючої незалежності компетентність уособлює здобувача, який здатний принести все необхідне для клінічної зустрічі без формального керівництва з боку викладача. Один з можливих способів навчитися рефлексувати і навчати себе – це бути вчителем для інших. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject психологія викладання uk_UA
dc.subject принцип «рівний – рівному» uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.subject поступова незалежність здобувача uk_UA
dc.title Психологія викладання за принципом «рівний – рівному» в медичній освіті uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу