dc.contributor.author |
Колос-Шерстянкіна, Н. Л. |
ua |
dc.contributor.author |
Масько, А. М. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-12-30T12:13:21Z |
|
dc.date.available |
2024-12-30T12:13:21Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Колос-Шерстянкіна Н. Л. Психологія викладання за принципом «рівний – рівному» в медичній освіті / Н. Л. Колос-Шерстянкіна, А. М. Масько // Освітні інновації у закладах вищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 96–99. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16492 |
|
dc.description.abstract |
Основною метою медичної освіти є поступова незалежність здобувача. Хоча ефективне викладання орієнтоване на процес навчання, для розвитку самостійності воно також може поступово включати в себе елементи викладання. Важливою навичкою для того, щоб стати самостійним здобувачем, є здатність до саморефлексії. Для позначення цієї необхідної навички в літературі використовуються такі терміни, як «самоучитель», «самокерований учень» або «рефлексивний практик». У цій моделі прогресуючої незалежності компетентність уособлює здобувача, який здатний принести все необхідне для клінічної зустрічі без формального керівництва з боку викладача. Один з можливих способів навчитися рефлексувати і навчати себе – це бути вчителем для інших. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
психологія викладання |
uk_UA |
dc.subject |
принцип «рівний – рівному» |
uk_UA |
dc.subject |
медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
поступова незалежність здобувача |
uk_UA |
dc.title |
Психологія викладання за принципом «рівний – рівному» в медичній освіті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |