Можливі інструменти підвищення якості навчання здобувачів медичної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кожухар, Г. В. ua
dc.contributor.author Мніх, Л. В. ua
dc.contributor.author Шпак, І. В. ua
dc.date.accessioned 2024-12-30T11:48:15Z
dc.date.available 2024-12-30T11:48:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кожухар Г. В. Можливі інструменти підвищення якості навчання здобувачів медичної освіти / Г. В. Кожухар, Л. В. Мніх, І. В. Шпак //  Освітні інновації у закладах вищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 91–93. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16490
dc.description.abstract Оцінювання в медичній освіті є дуже важливим для забезпечення підготовки кваліфікованих компетентних лікарів. Питання з кількома відповідями є найбільш широко використовуваними об'єктивними тестовими завданнями в до- та післядипломній медичній освіті в усьому світі. І хоча навчання та оцінювання – це дві сторони однієї медалі, проблема полягає в тому, що здобувачі часто вивчають те, що ми оцінюємо, а не те, чого ми їх навчаємо. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject інструменти підвищення якості навчання uk_UA
dc.subject здобувачі медичної освіти uk_UA
dc.subject кваліфіковані компетентні лікарі uk_UA
dc.subject тестові завдання uk_UA
dc.title Можливі інструменти підвищення якості навчання здобувачів медичної освіти uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу