Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кожухар, Г. В. | ua |
dc.contributor.author | Мніх, Л. В. | ua |
dc.contributor.author | Шпак, І. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-12-30T11:48:15Z | |
dc.date.available | 2024-12-30T11:48:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кожухар Г. В. Можливі інструменти підвищення якості навчання здобувачів медичної освіти / Г. В. Кожухар, Л. В. Мніх, І. В. Шпак // Освітні інновації у закладах вищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 91–93. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16490 | |
dc.description.abstract | Оцінювання в медичній освіті є дуже важливим для забезпечення підготовки кваліфікованих компетентних лікарів. Питання з кількома відповідями є найбільш широко використовуваними об'єктивними тестовими завданнями в до- та післядипломній медичній освіті в усьому світі. І хоча навчання та оцінювання – це дві сторони однієї медалі, проблема полягає в тому, що здобувачі часто вивчають те, що ми оцінюємо, а не те, чого ми їх навчаємо. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | інструменти підвищення якості навчання | uk_UA |
dc.subject | здобувачі медичної освіти | uk_UA |
dc.subject | кваліфіковані компетентні лікарі | uk_UA |
dc.subject | тестові завдання | uk_UA |
dc.title | Можливі інструменти підвищення якості навчання здобувачів медичної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |