dc.contributor.author |
Кожухар, Г. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Мніх, Л. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Шпак, І. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-12-30T11:48:15Z |
|
dc.date.available |
2024-12-30T11:48:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кожухар Г. В. Можливі інструменти підвищення якості навчання здобувачів медичної освіти / Г. В. Кожухар, Л. В. Мніх, І. В. Шпак // Освітні інновації у закладах вищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 91–93. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16490 |
|
dc.description.abstract |
Оцінювання в медичній освіті є дуже важливим для забезпечення підготовки кваліфікованих компетентних лікарів. Питання з кількома відповідями є найбільш широко використовуваними об'єктивними тестовими завданнями в до- та післядипломній медичній освіті в усьому світі. І хоча навчання та оцінювання – це дві сторони однієї медалі, проблема полягає в тому, що здобувачі часто
вивчають те, що ми оцінюємо, а не те, чого ми їх навчаємо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
інструменти підвищення якості навчання |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі медичної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
кваліфіковані компетентні лікарі |
uk_UA |
dc.subject |
тестові завдання |
uk_UA |
dc.title |
Можливі інструменти підвищення якості навчання здобувачів медичної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |