Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жовтенко, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Шевченко, О. І. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-12-27T11:16:21Z | |
dc.date.available | 2024-12-27T11:16:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Жовтенко О. В. Командна робота як метод формування професійних компетентностей та клінічного мислення у здобувачів вищої медичної освіти / О. В. Жовтенко, О. І. Шевченко // Освітні інновації у закладах вищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 65–68. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16464 | |
dc.description.abstract | У реаліях сьогодення, а саме запровадження воєнного стану в Україні з 24 лютого 2022 р., є певні складнощі в проведенні очного навчання здобувачів освіти, тому дистанційне навчання стало єдиною доступною формою в системі освіти. Так, відповідно до Закону України «Про освіту» статті 571 щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану, зазначено, що здобувачам освіти, які в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану в Україні або окремих її місцевостях, оголошених у встановленому порядку (особливий період), були вимушені змінити місце проживання (перебування), залишити робоче місце, місце навчання, незалежно від місця їхнього проживання (перебування) на час особливого періоду гарантується організація освітнього процесу в дистанційній формі або в будь-якій іншій формі, що є найбільш безпечною для його учасників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | командна робота | uk_UA |
dc.subject | професійні компетентності | uk_UA |
dc.subject | клінічне мислення | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.title | Командна робота як метод формування професійних компетентностей та клінічного мислення у здобувачів вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |