Використання інтерактивних елементів для втілення методу гейміфікації в електронних освітніх курсах

Show simple item record

dc.contributor.author Вітюк, М. С. ua
dc.contributor.author Ільїна-Стогнієнко, В. Ю. ua
dc.date.accessioned 2024-12-20T10:01:34Z
dc.date.available 2024-12-20T10:01:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Вітюк М. С. Використання інтерактивних елементів для втілення методу гейміфікації в електронних освітніх курсах / М. С. Вітюк, В. Ю. Ільїна-Стогнієнко // Освітні інновації у закладах вищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 28– 30. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16371
dc.description.abstract Одним із факторів, що зумовили процеси реорганізації моделі освіти, є форс-мажорна ситуація, яку викликала пандемія COVID-19. За декілька тижнів заклади вищої освіти у всьому світі змушені були перейти в дистанційний або змішаний формат навчання. Зникли всі атрибути життя навчального закладу – активність переміщення, усталені моделі спілкування, безпосередність впливів, засоби, методи, технології навчання та ін. Виникли бар'єри для реалізації звичної моделі організації освітнього процесу. Першочерговим завданням вищої освіти стало продовження професійної підготовки фахівців ї навіть завершення навчання. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject інтерактивні елементи uk_UA
dc.subject метод гейміфікації uk_UA
dc.subject електронні освітні курси uk_UA
dc.subject модуль H5P uk_UA
dc.title Використання інтерактивних елементів для втілення методу гейміфікації в електронних освітніх курсах uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account