dc.contributor.author | Вітюк, М. С. | ua |
dc.contributor.author | Ільїна-Стогнієнко, В. Ю. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-12-20T10:01:34Z | |
dc.date.available | 2024-12-20T10:01:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Вітюк М. С. Використання інтерактивних елементів для втілення методу гейміфікації в електронних освітніх курсах / М. С. Вітюк, В. Ю. Ільїна-Стогнієнко // Освітні інновації у закладах вищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 28– 30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16371 | |
dc.description.abstract | Одним із факторів, що зумовили процеси реорганізації моделі освіти, є форс-мажорна ситуація, яку викликала пандемія COVID-19. За декілька тижнів заклади вищої освіти у всьому світі змушені були перейти в дистанційний або змішаний формат навчання. Зникли всі атрибути життя навчального закладу – активність переміщення, усталені моделі спілкування, безпосередність впливів, засоби, методи, технології навчання та ін. Виникли бар'єри для реалізації звичної моделі організації освітнього процесу. Першочерговим завданням вищої освіти стало продовження професійної підготовки фахівців ї навіть завершення навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | інтерактивні елементи | uk_UA |
dc.subject | метод гейміфікації | uk_UA |
dc.subject | електронні освітні курси | uk_UA |
dc.subject | модуль H5P | uk_UA |
dc.title | Використання інтерактивних елементів для втілення методу гейміфікації в електронних освітніх курсах | uk_UA |
dc.type | Article | en |