Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волошина, О. | ua |
dc.contributor.author | Балашова, І. | ua |
dc.contributor.author | Дукова, О. | ua |
dc.contributor.author | Лисий, І. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-12-18T09:36:46Z | |
dc.date.available | 2024-12-18T09:36:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні особливості вивчення професійних компетентностей у вищих медичних закладах / О. Волошина, І. Балашова, О. Дукова, І. Лисий // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року). – Рівне, 2024. – Ч ІІ. – С. 18–20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16332 | |
dc.description.abstract | Освітній процес в умовах сьогодення спрямований на підвищення якості та ефективності навчання та забезпечується, у тому числі, і впровадженням компетентнісного підходу, як невід’ємної складової підготовки кваліфікованого фахівця. Процес формування компетенцій лікаря, як фахівця, який реалізує високоспеціалізовані функції, спрямований на збереження й укріплення здоров’я населення, характеризується тривалістю та ієрархічною послідовністю під час професійної підготовки у вищому медичному навчальному закладі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | професійні компетентності | uk_UA |
dc.subject | вищі медичні заклади | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні підходи | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні особливості вивчення професійних компетентностей у вищих медичних закладах | uk_UA |
dc.type | Article | en |