dc.contributor.author |
Волошина, О. |
ua |
dc.contributor.author |
Балашова, І. |
ua |
dc.contributor.author |
Дукова, О. |
ua |
dc.contributor.author |
Лисий, І. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-12-18T09:36:46Z |
|
dc.date.available |
2024-12-18T09:36:46Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Психолого-педагогічні особливості вивчення професійних компетентностей у вищих медичних закладах / О. Волошина, І. Балашова, О. Дукова, І. Лисий // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року). – Рівне, 2024. – Ч ІІ. – С. 18–20. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16332 |
|
dc.description.abstract |
Освітній процес в умовах сьогодення спрямований на підвищення якості та ефективності навчання та забезпечується, у тому числі, і впровадженням компетентнісного підходу, як невід’ємної складової
підготовки кваліфікованого фахівця. Процес формування компетенцій лікаря, як фахівця, який реалізує високоспеціалізовані функції, спрямований на збереження й укріплення здоров’я населення, характеризується
тривалістю та ієрархічною послідовністю під час професійної підготовки у вищому медичному навчальному закладі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
професійні компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
вищі медичні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
психолого-педагогічні підходи |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічні особливості вивчення професійних компетентностей у вищих медичних закладах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |