Особливості формування стратегії управління бізнесом в приватних фармацевтичних підприємствах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартинюк, О. А. ua
dc.contributor.author Добровольська, І. В. ua
dc.date.accessioned 2024-12-17T11:15:10Z
dc.date.available 2024-12-17T11:15:10Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мартинюк О. А. Особливості формування стратегії управління бізнесом в приватних фармацевтичних підприємствах / О. А. Мартинюк, І. В. Добровольська // Сучасні напрями змін в управлінні охороною здоров’я: модернізація, якість, комунікація : Міжнар. наук. конф., 31 трав. 2024 р., м. Одеса ; Львів–Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 175–178. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16315
dc.description.abstract Фармацевтичний ринок України як складна соціально-економічна система активно демонструє динамічний розвиток окремих його сегментів та засвідчує зростання попиту кінцевих споживачів на продукцію галузі, вдосконалення товарного асортименту, розвиток фармацевтичних торговельних мереж. Становлення українського фармацевтичного ринку відбувається під впливом державної політики в частині забезпечення споживачів доступними лікарськими засобами, а також засвідчує гостру конкуренцію в сфері виробництва, дистрибуції й споживання між вітчизняними та іноземними виробниками фармацевтичної продукції, аптечними торговельними мережами, фармацевтичними дистриб’юторами в частині реалізації фармпрепаратів та аптечними закладами. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject стратегії управління бізнесом uk_UA
dc.subject приватні фармацевтичні підприємства uk_UA
dc.subject фармацевтичний ринок України uk_UA
dc.subject складна соціально-економічна система uk_UA
dc.title Особливості формування стратегії управління бізнесом в приватних фармацевтичних підприємствах uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу