Інтерактивність і рефлексія у формуванні критичного мислення у медицині

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бірюков, В. ua
dc.contributor.author Усенко, Д. ua
dc.date.accessioned 2024-12-11T09:15:16Z
dc.date.available 2024-12-11T09:15:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бірюков В., Усенко Д. Інтерактивність і рефлексія у формуванні критичного мислення у медицині // Education, philology, literature: the main factors in the development of the outlook of a child and an adult: collective monograph. Boston : Primedia eLaunch, 2024. P. 245–255. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16273
dc.description.abstract Численні роботи останніх 4-х років, присвячені педагогіці вищої школи під час пандемії COVID-19 та військової агресії Росії проти України, відобразили загальний занепокоєння викладачів медичних вузів якістю підготовки здобувачів вищої освіти (ЗВО). Рухнула багатовікова традиція навчання студентів у клініках біля ліжка хворого. Живу бесіду між лікарем та пацієнтом, протягом якої виявляються переживання хворої людини, її страхи та характерні скарги, історія її страждання, відомості про сімейну обтяженість та безуспішні методи самолікування замінили тестові завдання з короткою інформацією про основні клінічні симптоми. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject інтерактивність uk_UA
dc.subject рефлексія uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject медицина uk_UA
dc.title Інтерактивність і рефлексія у формуванні критичного мислення у медицині uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу