Механізм синергії громадського здоров’я, продовольчої безпеки та поведінки споживачів: роль нейромаркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Немченко, В. В. ua
dc.contributor.author Криленко, В. І. ua
dc.contributor.author Рудінська, О. В. ua
dc.contributor.author Князькова, В. Я. ua
dc.contributor.author Немченко, Г. В. ua
dc.contributor.author Nemchenko, V. V. en
dc.contributor.author Krylenko, V. I. en
dc.contributor.author Rudinska, O. V. en
dc.contributor.author Kniazkova, V. Ya. en
dc.contributor.author Nemchenko, H. V. en
dc.date.accessioned 2024-11-26T14:45:14Z
dc.date.available 2024-11-26T14:45:14Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Механізм синергії громадського здоров’я, продовольчої безпеки та поведінки споживачів: роль нейромаркетингу / В. В. Немченко, В. .І. Криленко, О. В. Рудінська та ін. // Економічний вісник Дніпровської політехніки. – 2024. – № 2 – С. 123–131. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16177
dc.description.abstract Результати дослідження отримані шляхом використання методів: порівняння – при дослідженні динаміки глобального показника GHI та показників глобального індексу голоду в Україні – для визначення місця України у світовому рейтингу продовольчої безпеки; загального і особливого – при встановленні зв’язку продовольчої безпеки із системою громадського здоров’я; стандартних методів соціологічних досліджень – при дослідженні поведінки споживачів продовольчих продуктів внаслідок застосування різних методів нейромаркетингу; структурно-логічного аналізу – при обґрунтуванні застосування методів нейромаркетингу з метою покращення продовольчої безпеки країни та безпосереднього впливу на розвиток системи громадського здоров’я. uk_UA
dc.description.abstract The results of the study were obtained by using the following methods: comparison – when studying the dynamics of the global hunger index and the GTI in Ukraine to determine Ukraine's place in the world food security ranking; general and specific – when establishing the relationship between food security and the public health system; standard methods of sociological research – when studying the behavior of food consumers as a result of the use of various neuromarketing methods; structural and logical analysis – when justifying the use of neuromarketing methods to improve the country's food security and directly affect the development of the public health system. en
dc.language.iso uk en
dc.subject громадське здоров’я uk_UA
dc.subject продовольча безпека uk_UA
dc.subject продукти харчування uk_UA
dc.subject війна uk_UA
dc.subject руйнація екосистеми uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject нейромаркетинг uk_UA
dc.subject public health en
dc.subject food safety en
dc.subject food en
dc.subject war en
dc.subject ecosystem destruction en
dc.subject marketing en
dc.subject neuromarketing en
dc.title Механізм синергії громадського здоров’я, продовольчої безпеки та поведінки споживачів: роль нейромаркетингу uk_UA
dc.title.alternative Mechanism of synergy between public health, food safety and consumer behavior: the role of neuromarketing en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу