dc.contributor.author |
Шаповалова, А. Л. |
ua |
dc.contributor.author |
наук. керівник: Кулачинський, М. М. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-11-15T13:27:19Z |
|
dc.date.available |
2024-11-15T13:27:19Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Шаповалова А. Л. Функції соціальної реклами в медицині / А. Л. Шаповалова, М. М. Кулачинський // Сучасні теоретичні та практичні аспекти клінічної медицини для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня [електронне видання] : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 95-річчю з дня народження Ю. Л. Курака, Одеса, 25–26 квітня 2024 року : тези доп. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 11. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16115 |
|
dc.description.abstract |
Соціальна реклама є частиною нашого життя та весь час нас супроводжує. Ми можемо навіть цього не помічати, але воно так і є. Соціальна реклама – це спосіб донести до більшої частини людей інформацію про проблеми, котрі нас супроводжують весь час. Це можуть бути різні захворювання чи правила поведінки при певних обставинах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
соціальна реклама |
uk_UA |
dc.subject |
медицина |
uk_UA |
dc.subject |
симптоми туберкульозу |
uk_UA |
dc.subject |
пандемія COVID-19 |
uk_UA |
dc.title |
Функції соціальної реклами в медицині |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |