Вплив технологій дистанційної освіти на особистісний розвиток студентів

Show simple item record

dc.contributor.author Шевчук, Г. Й.
dc.contributor.author Антоневич, Б. С.
dc.contributor.author Shevchuk, H. Y.
dc.contributor.author Antonevych, B. S.
dc.date.accessioned 2024-10-24T11:35:08Z
dc.date.available 2024-10-24T11:35:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шевчук Г. Й., Антоневич Б. С. Вплив технологій дистанційної освіти на особистісний розвиток студентів. Сучасні педагогічні технології у навчальному процесі ЗВО. Перспективи та інновації науки. Сер. Педагогіка, Сер. Психологія, Сер. Медицина. 2023. № 7 (21). С. 498–504. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16011
dc.description.abstract У статті розглянуто питання впливу технологій дистанційної освіти на особистісний розвиток студентів. Наголошено на зростаючій популярності дистанційної освіти та необхідності розуміння її впливу на особистісний розвиток студентів. В контексті сучасних технологічних змін та під впливом глобальних чинників, таких як пандемія Covid-19 та повномасштабне вторгнення росії в Україну – дистанційна форма навчання стає все більш важливою альтернативою традиційному навчанню. З’ясовано реальний стан та перспективи особистісного розвитку здобувачів професійної освіти в контексті дистанційного навчання. Дистанційне навчання вимагає від студентів самодисципліни, самоорганізації та мотивації для досягнення навчальних цілей. Такі особистісні якості, як самостійність, самоконтроль та гнучкість, стають особливо важливими у цьому контексті. Крім того, в дистанційному навчанні важливо враховувати індивідуальні особливості та потреби студентів для досягнення оптимальних результатів. Розглянуто різноманітні програми та практики, спрямовані на особистісний розвиток студентів. Визначено, що дані програми відіграють важливу роль у забезпеченні повноцінного навчання та розвитку особистості в онлайн-середовищі. Одними з ключових програм особистісного розвитку є: програми по розвитку комунікативних навичок, які в умовах онлайн-навчання, де взаємодія відбувається в основному через електронні засоби комунікації, вміння ефективно спілкуватися є необхідним для успішного навчання; програми по саморефлексії, що спонукають студентів до систематичного нагляду та аналізу своїх навчальних досягнень, а також розвитку особистих якостей, цінностей та цілей; програми розвитку лідерських якостей, які надають студентам можливості для того, щоб проявити свої організаторські та керівницькі здібності. Розглянуто зростання використання інформаційних технологій у навчальному процесі, їх безпосереднього впливу на ефективність навчання та особистісного розвитку студентів. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the impact of distance education technologies on students' personal development. The author emphasizes the growing popularity of distance education and the need to understand its impact on students' personal development. In the context of modern technological changes and under the influence of global factors, such as the Covid-19 pandemic and Russia's full-scale invasion of Ukraine, distance learning is becoming an increasingly important alternative to traditional education. The real state and prospects of personal development of vocational education students in the context of distance learning are determined. Distance learning requires students to be self-disciplined, self-organized and motivated to achieve their learning goals. Personal qualities such as independence, self-control and flexibility become especially important in this context. In addition, in distance learning, it is important to take into account the individual characteristics and needs of students to achieve optimal results. Various programs and practices aimed at personal development of students are considered. It has been determined that these programs play an important role in ensuring full learning and personal development in the online environment. Some of the key personal development programs are: programs for the development of communication skills, which in the context of online learning, where interaction takes place mainly through electronic means of communication, the ability to communicate effectively is essential for successful learning; self-reflection programs that encourage students to systematically monitor and analyze their learning achievements, as well as develop personal qualities, values and goals; leadership development programs that provide students with opportunities to show their organizational skills. The article considers the growth of the use of information technologies in the educational process, their direct impact on the effectiveness of learning and personal development of students. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject онлайн навчання uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject особистісний розвиток uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject професійна освіта uk_UA
dc.subject online learning uk_UA
dc.subject distance education uk_UA
dc.subject information technology uk_UA
dc.subject personal development uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.subject professional education uk_UA
dc.title Вплив технологій дистанційної освіти на особистісний розвиток студентів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account