Дослідження мотиваційних стратегій для підвищення академічної успішності здобувачів медичних закладів вищої освіти в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Ільїна-Стогнієнко, В. Ю. uk
dc.contributor.author Юрій, Р. Ф. uk
dc.contributor.author Бабік, І. В. uk
dc.contributor.author Ilina-Stohniienko, V. Yu. en
dc.contributor.author Yuriy, R. F. en
dc.contributor.author Babik, I. V. en
dc.date.accessioned 2024-10-24T09:21:05Z
dc.date.available 2024-10-24T09:21:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ільїна-Стогнієнко В. Ю., Юрій Р. Ф., Бабік І. В. Дослідження мотиваційних стратегій для підвищення академічної успішності здобувачів медичних закладів вищої освіти в Україні. Сучасні педагогічні технології у навчальному процесі ЗВО. Перспективи та інновації науки. Сер. Педагогіка, Сер. Психологія, Сер. Медицина. 2024. № 10 (44). С. 1106–1112. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16009
dc.description.abstract Висока академічна успішність є ключовим показником якості підготовки майбутніх медичних фахівців, оскільки вона забезпечує глибоке розуміння теоретичних основ та практичних аспектів медицини, необхідних для професійної діяльності. Метою статті було дослідити різні мотиваційні стратегії для підвищення академічної успішності здобувачів вищої медичної освіти. У процесі дослідження було з’ясовано, що академічна успішність здобувачів медичної освіти є рівнем засвоєння знань, умінь та навичок, які вони демонструють у процесі навчання. Ключовою складовою академічної успішності здобувачів освіти медичних спеціальностей є мотивація, оскільки вона допомагає розвивати як загальні, так і професійні компетентності, що визначають подальший успіх у кар’єрі. Для підвищення мотивації до навчання та академічних досягнень медичні заклади вищої освіти повинні створювати освітнє середовище, яке підтримує розвиток автономії, сприяє формуванню професійної компетентності здобувачів освіти й налагодженню партнерських відносин із викладачами. Визначено, що одним із різновидів діяльності, яка стимулює активність та пізнавальний інтерес здобувачів вищої медичної освіти, є самостійна робота. У процесі виконання таких робіт здобувачі вищої освіти навчаються планувати свою діяльність, аналізувати інформацію, приймати рішення та презентувати результати. Ефективною мотиваційною стратегією є також впровадження елементів гейміфікації в освітній процес. Сучасні технології й глобальні освітні тенденції сприяють підготовці висококваліфікованих і конкурентоспроможних лікарів із глибокими знаннями, які можуть успішно адаптуватися в динамічному професійному середовищі як в Україні, так і за кордоном. Окрім цього, інноваційні технології допомагають підвищити академічну успішність здобувачів вищої освіти й забезпечити їх мотивацію через доступ до новітніх ресурсів та інтерактивних навчальних методів. Окреслено основні напрями використання інноваційних технологій у вищій медичній освіті України. Акцентовано на тому, що при впровадженні активних методів навчання особливо важливою є роль викладача, оскільки він повинен створювати в аудиторії атмосферу, яка сприятиме активному залученню здобувачів освіти. У висновках зазначено, що підвищення академічної успішності здобувачів можливе через впровадження різноманітних мотиваційних стратегій. Важливо орієнтуватися на індивідуальні потреби та інтереси здобувачів медичної освіти, створювати підтримувальне й стимулювальне освітнє середовище. uk_UA
dc.description.abstract High academic performance is a key indicator of the quality of training of future medical professionals, as it provides a deep understanding of the theoretical foundations and practical aspects of medicine necessary for professional activity. The purpose of the article was to investigate various motivational strategies for improving the academic performance of students of higher medical education. In the course of the study, it was found that the academic success of medical education students is the level of assimilation of knowledge, abilities and skills that they demonstrate in the process of learning. Motivation is a key component of the academic success of students of medical specialties, as it helps to develop both general and professional competencies that determine further success in the career. To increase motivation to study and academic achievements, medical institutions of higher education should create an educational environment that supports the development of autonomy, competence of students and establishment of partnership relations with teachers. It was determined that one of the types of activity that stimulates the activity and cognitive interest of students of higher medical education is independent work. In the process of performing such work, students of higher education learn to plan their work, analyze information, make decisions and present results. An effective motivational strategy is also the introduction of gamification elements into the educational process. Modern technologies and global educational trends contribute to the training of highly qualified and competitive doctors with deep knowledge who can successfully adapt in a dynamic professional environment both in Ukraine and abroad. In addition, innovative technologies help to improve the academic performance of students of higher education and ensure their motivation through access to the latest resources and interactive educational methods. The main directions of using innovative technologies in higher medical education of Ukraine are outlined. Attention is focused on the fact that when implementing active learning methods, the role of the teacher becomes especially important, as he must create an atmosphere in the classroom that will contribute to the active involvement of students. The conclusions indicate that increasing the academic performance of students is possible through the implementation of various motivational strategies. It is important to focus on the individual needs and interests of students of medical education, to ensure active involvement in the educational process, as well as to create a supportive and stimulating educational environment. en
dc.language.iso uk en
dc.subject стимулювання навчання uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.subject освітні технології uk_UA
dc.subject навчальні підходи uk_UA
dc.subject особистісний ріст uk_UA
dc.subject learning stimulation en
dc.subject professional development en
dc.subject educational technologies en
dc.subject educational approaches en
dc.subject personal growth. en
dc.title Дослідження мотиваційних стратегій для підвищення академічної успішності здобувачів медичних закладів вищої освіти в Україні uk_UA
dc.title.alternative Study of motivation strategies for increase academic success of students of medical institutions of higher education in Ukraine en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account