Abstract:
Забезпечення стійкого розвитку сучасного аптечного закладу вимагає
дотримання рівноваги між якістю фармацевтичного товару, його вартістю та
часом реалізації. Основним завданням аптечного менеджменту є збір та
надання інформації про ринок, формування попиту на лікарські засоби та інші
товари аптечного асортименту, визначення ринкових переваг та груп
споживачів. Зі зростанням конкуренції між аптечними закладами важливого
значення набувають організаційні форми роботи, залучення покупців,
розширення додаткових послуг, професійні комунікації з лікувальнопрофілактичними та іншими організаціями-споживачами, формування та
збереження іміджу конкретної аптеки або мережі аптек. Метою нашого дослідження було визначити, які саме ключові показники
ефективності застосовують регіональні аптечні заклади. Дослідження
проводили на базі аптеки, яка розташована на території торговельного центру в
спальному районі м. Одеси.