dc.contributor.author |
Кордзая, Н. Р. |
uk |
dc.contributor.author |
Марічереда, В. Г. |
uk |
dc.date.accessioned |
2024-08-14T07:40:20Z |
|
dc.date.available |
2024-08-14T07:40:20Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кордзая Н. Р., Марічереда В. Г. Впровадження маркетингових цифрових технологій в закладах охорони здоров’я. Сучасні напрями змін в управлінні охороною здоров’я: модернізація, якість, комунікація : Міжнар. наук. конф., 31 трав. 2024 р., м. Одеса ; Львів–Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 69–72. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15796 |
|
dc.description.abstract |
В умовах сучасності, коли ми живемо у часи ринкових відносин, сфера
медицини не є виключенням. Сьогодні, медичні послуги стали одними
з найбільш затребуваних й, як наслідок, конкурентних. Саме тому, просування медичних послуг
за допомогою існуючих цифрових технологій, а саме інтернет-маркетингу
є актуальним й ефективним. Існує багато методів діджитал-маркетингу
медичних послуг, серед яких можна обрати саме ті методи або їх
комплекс, які будуть приносити максимальний результат. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
охорона здоров'я |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові технології |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Впровадження маркетингових цифрових технологій в закладах охорони здоров’я |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |