dc.contributor.author |
Князькова, В. Я. |
uk |
dc.contributor.author |
Бондаренко, В. Г. |
uk |
dc.date.accessioned |
2024-08-12T09:57:33Z |
|
dc.date.available |
2024-08-12T09:57:33Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Князькова В. Я., Бондаренко В. Г. Просування нових медичних послуг як складова маркетингової стратегії медичного закладу. Сучасні напрями змін в управлінні охороною здоров’я: модернізація, якість, комунікація : Міжнар. наук. конф., 31 трав. 2024 р., м. Одеса ; Львів–Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 36–40. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15787 |
|
dc.description.abstract |
Останні законодавчі зміни в Україні торкнулися практично всіх сфер
економіки, включаючи й медичну галузь. Медична реформа породила
нову індустрію, яка лише зароджується та стрімко розвивається. Медичні
клініки, приватні медичні кабінети, салони краси та СПА-салони, які
також надають медичні послуги, з’являються все частіше, реагуючи на
зміну попиту та покращення підходів до надання медичних послуг у нових
умовах реформування системи охорони здоров’я. Маркетингова стратегія медичного закладу передбачає планування
з точки зору стратегічних аспектів, створення концепції і ключових
меседжів, вибір оптимальних маркетингових каналів та розробку
інформаційних матеріалів з метою максимального залучення уваги
клієнтів, збільшення обізнаності про продукт або послугу, зміцнення
репутації та досягнення конкретних цілей у сфері медичного бізнесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
медичні послуги |
uk_UA |
dc.subject |
медичний заклад |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Просування нових медичних послуг як складова маркетингової стратегії медичного закладу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |