Abstract:
Останні законодавчі зміни в Україні торкнулися практично всіх сфер
економіки, включаючи й медичну галузь. Медична реформа породила
нову індустрію, яка лише зароджується та стрімко розвивається. Медичні
клініки, приватні медичні кабінети, салони краси та СПА-салони, які
також надають медичні послуги, з’являються все частіше, реагуючи на
зміну попиту та покращення підходів до надання медичних послуг у нових
умовах реформування системи охорони здоров’я. Маркетингова стратегія медичного закладу передбачає планування
з точки зору стратегічних аспектів, створення концепції і ключових
меседжів, вибір оптимальних маркетингових каналів та розробку
інформаційних матеріалів з метою максимального залучення уваги
клієнтів, збільшення обізнаності про продукт або послугу, зміцнення
репутації та досягнення конкретних цілей у сфері медичного бізнесу.