dc.contributor.author |
Пасечник, А. М. |
ua |
dc.contributor.author |
Пасечник, О. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Тащян, А. Е. |
ua |
dc.contributor.author |
Асмолова, А. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Лунгу, В. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Pasechnyk A. M. |
en |
dc.contributor.author |
Pasechnyk O. V. |
en |
dc.contributor.author |
Tashchyan A. E. |
en |
dc.contributor.author |
Asmolova A. O. |
en |
dc.contributor.author |
Lungu V. I. |
en |
dc.date.accessioned |
2024-07-23T11:02:05Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T11:02:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості дистанційного навчання учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану / А. М. Пасечник, О. В. Пасечник, А. Е. Тащян та ін. // Наукові інновації та передові технології. – 2024. – № 7 (35). – С. 913–926. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15699 |
|
dc.description.abstract |
Вступ України на шлях інноваційного розвитку економіки
зумовив модернізацію всіх галузей, в тому числі й освітньої сфери. Заклади
освіти, які впроваджують у свою діяльність інноваційні розробки, активно
використовують досягнення науки є рушійною силою для просування
інноваційного розвитку та необхідних сутнісних перетворень у системі освіти.
Дистанційне навчання як узагальнювальний термін включає в себе такі
поняття як дистанційна форма здобуття повної загальної середньої освіти та
використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття
освіти.
Дистанційне навчання в умовах воєнного стану вирішує багато викликів,
яких зазнала освіта в Україні. Разом з тим, дистанційне навчання потребує
об’єднання спільних зусиль батьків, учнів та педагогічних працівників для
досягнення необхідних результатів навчання, а також підтримки з боку
держави. Дистанційна форма здобуття освіти забезпечує можливості для учнів
продовжувати здобувати повну загальну середню освіту в Україні незалежно від їх місця поточного перебування, у тому числі закордоном, відповідно до
державних гарантій згідно зі ст. 57-1 Закону України «Про освіту». Освітній
процес при дистанційному навчанні в умовах воєнного стану повинен бути
орієнтований, перш за все, на створення безпечних умов навчання.
Врахуванню підлягають також і зовнішні фактори, що можуть спричинити
неможливості підключення учнів та/або педагогічних працівників до занять у
синхронному режимі. Відповідно, альтернативою лишається використання
засобів комунікації, доступних учасникам освітнього процесу.
В статті досліджуються питання: як регулюється дистанційна форма
освіти в Україні, які є вимоги та з якими проблемами можуть стикатися
освітяни. Використання технологій дистанційного навчання в умовах
воєнного стану, як правило, застосовується ситуативно з безпекових міркувань
та характеризується тимчасовим характером. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Ukraine's entry into the path of innovative economic development led to the modernization of all industries, including the educational sphere. Educational institutions that implement innovative developments in their activities,
actively use the achievements of science, are the driving force for the promotion of
innovative development and the necessary essential transformations in the education
system. Distance learning as a generalizing term includes such concepts as a distance
form of obtaining a full general secondary education and the use of distance learning
technologies in various forms of obtaining an education.
Distance learning in the conditions of martial law solves many challenges
faced by education in Ukraine. At the same time, distance learning requires joint
efforts of parents, students and teaching staff to achieve the necessary learning
results, as well as support from the state. The distance form of obtaining education
provides opportunities for students to continue to obtain a full general secondary
education in Ukraine regardless of their current place of stay, including abroad, in
accordance with state guarantees under Art. 57-1 of the Law of Ukraine "On
Education". The educational process during distance learning under martial law
should be focused, first of all, on creating safe learning conditions. External factors
that may make it impossible to connect students and/or teaching staff to classes in
synchronous mode are also to be taken into account. Accordingly, the alternative
remains the use of means of communication available to the participants of the
educational process.
The article explores the following questions: how distance education is
regulated in Ukraine, what are the requirements and what problems educators may
face. The use of distance learning technologies in the conditions of martial law is, as
a rule, used situationally for security reasons and is characterized by a temporary
nature. |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
воєнний стан |
uk_UA |
dc.subject |
трансформація системи освіти |
uk_UA |
dc.subject |
освітні технології |
uk_UA |
dc.subject |
educational process |
en |
dc.subject |
distance learning |
en |
dc.subject |
martial law |
en |
dc.subject |
transformation of the education system |
en |
dc.subject |
educational technologies |
en |
dc.title |
Особливості дистанційного навчання учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of distance education of the participants of the educational process under the conditions of the state of martial |
en |
dc.type |
Article |
en |