dc.contributor.author |
Немченко, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Немченко, Г. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-07-10T09:47:55Z |
|
dc.date.available |
2024-07-10T09:47:55Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Немченко В. В. Маркетинг у соціальних мережах для України: особливості в умовах повномасштабного вторгнення / В. В. Немченко, Г. В. Немченко // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 17–19 квітня 2024 р., Київ: матер. – Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. – T. 1. – C. 250–251. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15645 |
|
dc.description.abstract |
Нейромаркетинг та соціальні мережі – це дві потужні сили, які впливають на споживачів у сучасному світі. Нейромаркетинг – це підхід, який використовує дослідження у сфері нейробіології та нейропсихології для вивчення реакції людини на рекламу, продукти та бренди. Це дозволяє точніше прогнозувати споживчу поведінку та прийняття рішень. У свою чергу, соціальні мережі стали необхідною частиною життя багатьох людей. Вони впливають на наше сприйняття світу, наші відносини, споживчі звички та багато іншого. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
нейромаркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
споживча поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
креатив |
uk_UA |
dc.subject |
лікарська таємниця |
uk_UA |
dc.subject |
медичний бренд |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинг у соціальних мережах для України: особливості в умовах повномасштабного вторгнення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |