Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тарновська, Г. П. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-07-10T08:05:45Z | |
dc.date.available | 2024-07-10T08:05:45Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Тарновська Г. П. Підвищення кваліфікації із STEM-освіти / Г. П. Тарновська // STEM та STEAM: науково-практичні тенденції розвитку цифровізації в умовах євроінтеграції: всеукр. наук.-педагог. підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024, Львів–Торунь : матер – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. – С. 67–69. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15643 | |
dc.description.abstract | STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) – збірний термін, яким називають підходи до освітнього процесу, що полягає у отриманні теоретичних наукових знань у ході практичної діяльності. Для STEM властиве змішане навчальне середовище та показ учням того, як науковий метод можна застосувати в науці, повсякденному житті. На відміну від класичного навчання, де спершу засвоюються теоретичні знання, а потім вони закріплюються через практику, STEM пропонує поступово ускладнювати практичні завдання, щоб у ході їх виконання опановувати нові знання. Велика частка занять при цьому відбувається в групах і передбачає активне спілкування між учнями та викладачами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | підвищення кваліфікації | uk_UA |
dc.subject | модернізація методологічних засад | uk_UA |
dc.subject | теоретичні наукові знання | uk_UA |
dc.title | Підвищення кваліфікації із STEM-освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |