dc.contributor.author |
Тарновська, Г. П. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-07-10T08:05:45Z |
|
dc.date.available |
2024-07-10T08:05:45Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Тарновська Г. П. Підвищення кваліфікації із STEM-освіти / Г. П. Тарновська // STEM та STEAM: науково-практичні тенденції розвитку цифровізації в умовах євроінтеграції: всеукр. наук.-педагог. підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024, Львів–Торунь : матер – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. – С. 67–69. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15643 |
|
dc.description.abstract |
STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) – збірний термін, яким називають підходи до освітнього процесу, що полягає у отриманні теоретичних наукових знань у ході практичної діяльності. Для STEM властиве змішане навчальне середовище та показ учням того, як науковий метод можна застосувати в науці, повсякденному житті. На відміну від класичного навчання, де спершу засвоюються теоретичні знання, а потім вони закріплюються через практику, STEM
пропонує поступово ускладнювати практичні завдання, щоб у ході їх виконання опановувати нові знання. Велика частка занять при цьому відбувається в групах і передбачає активне спілкування між учнями та викладачами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
STEM-освіта |
uk_UA |
dc.subject |
підвищення кваліфікації |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація методологічних засад |
uk_UA |
dc.subject |
теоретичні наукові знання |
uk_UA |
dc.title |
Підвищення кваліфікації із STEM-освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |