Abstract:
Вивчення психосоціальних проблем та самооцінки у дітей з дефіцитом гормону росту (ДГР) в контексті комплексної діагностики та лікування є важливим, але маловивченим напрямком досліджень. Багатообіцяючою перспективою для покращення лікування ДГР є раннє виявлення дітей, які мають ризик виникнення психосоціальних проблем, та своєчасне надання відповідної психотерапевтичної підтримки та допомоги. На сьогоднішній день дослідження, проведені в цьому контексті, є небагаточисленні, а отримані результати не мають однозначної інтерпретації. Опитувальник сильних сторін і труднощів (SDQ) забезпечує збалансоване охоплення поведінки, емоцій та поведінки, емоцій та стосунків дітей та молоді
[. Опитувальник SDQ охоплює гіперактивність/неуважність, проблеми з поведінкою, емоційні проблеми та проблеми з однолітками. Проводячи оцінку психосоціального функціонування за допомогою методу SDQ в поєднанні з визначенням самооцінки серед дітей з ДГР ми можемо добитись певних успіхів, але, наскільки нам відомо, таких комплексних досліджень раніше не проводилося.