Abstract:
З плином часу та розвитком суспільства, постійно зростають вимоги до професійної підготовки фахівців. Сьогодні, коли конкуренція на ринку праці є дуже високою у всіх сферах, виникає потреба у реалізації інноваційних підходів у підготовці конкурентоздатного спеціаліста. Яким має бути цей працівник важко відповісти однозначно, проте ми точно розуміємо, що це має бути самостійна та інтелектуально розвинена людина. Вступивши до університету, студент опиняється один на один зі своєю майбутньою професією. Він розуміє, що перед ним постає низка питань на які важко відповісти. Звичайно, йому на допомогу «приходять» консультації досвідчених викладачів, методичні рекомендації та спеціальна література, проте майбутньому фахівцю треба самостійно навчитись це використовувати правильно та доцільно. При обмеженому часі на аудиторних заняттях для оволодіння знаннями повною мірою, виникає необхідність навчити студентів ефективної праці в позааудиторний час. Позааудиторна робота, за визначенням М. Мізюк, це безперервний процес, під час якого відбувається як освіта, так і виховання студентів, який не має фіксованих термінів завершення і який послідовно переходить із однієї стадії в другу. Дійсно, така робота спрямована на всебічний розвиток особистості. Студенти отримують можливість реалізувати свої нахили та інтереси.