Дистанційне навчання як виклик сучасної системи освіти: методико-правовий вимір

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попадич, Б. Т. ua
dc.contributor.author Попадич, О. О. ua
dc.contributor.author Логай, В. А. ua
dc.contributor.author Popadych, B. T. en
dc.contributor.author Popadych, O. O. en
dc.contributor.author Logai, V. A. en
dc.date.accessioned 2024-06-03T10:20:22Z
dc.date.available 2024-06-03T10:20:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Попадич Б. Т. Дистанційне навчання як виклик сучасної системи освіти: методико-правовий вимір / Б. Т. Попадич, О. О. Попадич, В. А. Логай // Вісник науки та освіти. – 2024. – № 3 (21). – С. 863–877. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15435
dc.description.abstract Головна причина інтенсивного розвитку системи дистанційного навчання полягає у його інтеграційній спроможності. Неможливо зосередити в кожному навчальному закладі всі світові інформаційні ресурси, накопичені людством у науковому та освітньому просторі, і завдання полягає в тому, щоб з кожної географічної точки планети, де організовано процес навчання, за допомогою телекомунікацій забезпечити доступ до інформаційним ресурсам, розташованим у будь-якому регіоні світу. Таким чином, дистанційне навчання активізує розподілені за різними територіями інформаційні ресурси. У цьому полягає концептуальне обґрунтування і ідеологія необхідності розвитку дистанційного навчання. У статті розглянуто стан світового ринку освітніх технологій (EdTech) як найперспективнішого сегменту ринку освітніх послуг, виявлено його основні драйвери та бар'єри, що стримують розвиток. Проаналізовано прогнози розвитку даного сегмента до 2025 р., зроблені в період до і після початку пандемії коронавірусу, вивчено сценарії розвитку ринку освіти до 2030 р. та виділено потенційні країни-лідери у кожному зі сценаріїв. Дистанційні технології та методи можуть утворити свою самостійну, специфічну форму навчання лише за наявності відповідної інформаційної та телекомунікаційної інфраструктури, а також розвиненого комп'ютерного навчально-методичного забезпечення у навчальних закладах. Тому найширший розвиток дистанційне навчання отримало у країнах, де для цього склалися відповідні передумови, саме: добре розвинена телекомунікаційна інфраструктура, велика територія країни й розвинена система традиційної освіти. uk_UA
dc.description.abstract The main reason for the intensive development of the distance learning system is its integration capacity. It is impossible to concentrate in each educational institution all the global information resources accumulated by mankind in the scientific and educational space, and the task is to provide access to information resources located in any location from every geographical point of the planet, where the learning process is organized, with the help of telecommunications. which region of the world Thus, distance learning activates information resources distributed over different territories. This is the conceptual justification and ideology of the need for the development of distance learning. The article examines the state of the world market of educational technologies (EdTech) as the most promising segment of the market of educational services, reveals its main drivers and barriers restraining development. Forecasts for the development of this segment until 2025, made in the period before and after the start of the coronavirus pandemic, were analyzed, scenarios for the development of the education market until 2030 were studied, and potential leading countries in each of the scenarios were identified. Distance technologies and methods can form their own, specific form of learning only if there is an appropriate information and telecommunication infrastructure, as well as advanced computer educational and methodological support in educational institutions. Therefore, distance learning has received the widest development in countries where the relevant prerequisites for this have developed, namely: a well-developed telecommunications infrastructure, a large territory of the country, and a developed system of traditional education. en
dc.language.iso uk en
dc.subject освітні технології uk_UA
dc.subject ринок Edtech uk_UA
dc.subject онлайн-освіта uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject інновації у сфері освіти uk_UA
dc.subject світовий ринок освітніх технологій uk_UA
dc.subject educational technologies en
dc.subject the Edtech market en
dc.subject online education en
dc.subject distance education en
dc.subject innovations in the field of education uk_UA
dc.subject the world market of educational technologies uk_UA
dc.title Дистанційне навчання як виклик сучасної системи освіти: методико-правовий вимір uk_UA
dc.title.alternative Distance education as a challenge of the modern education system: methodological and legal dimension en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу