dc.contributor.author |
Попадич, Б. Т. |
ua |
dc.contributor.author |
Попадич, О. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Логай, В. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Popadych, B. T. |
en |
dc.contributor.author |
Popadych, O. O. |
en |
dc.contributor.author |
Logai, V. A. |
en |
dc.date.accessioned |
2024-06-03T10:20:22Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T10:20:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Попадич Б. Т. Дистанційне навчання як виклик сучасної системи освіти: методико-правовий вимір / Б. Т. Попадич, О. О. Попадич, В. А. Логай // Вісник науки та освіти. – 2024. – № 3 (21). – С. 863–877. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15435 |
|
dc.description.abstract |
Головна причина інтенсивного розвитку системи дистанційного навчання полягає у його інтеграційній спроможності. Неможливо зосередити в кожному навчальному закладі всі світові інформаційні ресурси, накопичені людством у науковому та освітньому просторі, і завдання полягає в тому, щоб з кожної географічної точки планети, де організовано процес навчання, за допомогою телекомунікацій забезпечити доступ до інформаційним ресурсам, розташованим у будь-якому регіоні світу. Таким чином, дистанційне навчання активізує розподілені за різними територіями інформаційні ресурси. У цьому полягає концептуальне обґрунтування і ідеологія необхідності розвитку дистанційного навчання. У статті розглянуто стан світового ринку освітніх технологій (EdTech) як найперспективнішого сегменту ринку освітніх послуг, виявлено його основні драйвери та бар'єри, що стримують розвиток.
Проаналізовано прогнози розвитку даного сегмента до 2025 р., зроблені в період до і після початку пандемії коронавірусу, вивчено сценарії
розвитку ринку освіти до 2030 р. та виділено потенційні країни-лідери у кожному зі сценаріїв. Дистанційні технології та методи можуть утворити свою самостійну, специфічну форму навчання лише за наявності відповідної інформаційної та телекомунікаційної інфраструктури, а також розвиненого комп'ютерного навчально-методичного забезпечення у навчальних закладах. Тому найширший розвиток дистанційне навчання отримало у країнах, де для цього склалися відповідні передумови, саме: добре розвинена телекомунікаційна інфраструктура, велика територія країни й розвинена система
традиційної освіти. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The main reason for the intensive development of the distance learning system is its integration capacity. It is impossible to concentrate in each educational institution all the global information resources accumulated by mankind in the scientific and educational space, and the task is to provide access to information resources located in any
location from every geographical point of the planet, where the learning process is organized, with the help of telecommunications. which region of the world Thus, distance learning activates information resources distributed over different territories. This is the conceptual justification and ideology of the need for the development of distance learning. The article examines the state of the world market of educational technologies (EdTech) as the most promising segment of the market of educational services, reveals its main drivers and barriers restraining development. Forecasts for the development of this segment until 2025, made in the period before and after the start of the coronavirus pandemic, were analyzed, scenarios for the development of the education market until 2030 were studied, and potential leading countries in each of the scenarios were identified. Distance technologies and methods can form their own, specific form of learning only if there is an appropriate information and
telecommunication infrastructure, as well as advanced computer educational and methodological support in educational institutions. Therefore, distance learning has received the widest development in countries where the relevant prerequisites for this have developed, namely: a well-developed telecommunications infrastructure, a large territory of the country, and a developed system of traditional education. |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
освітні технології |
uk_UA |
dc.subject |
ринок Edtech |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-освіта |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інновації у сфері освіти |
uk_UA |
dc.subject |
світовий ринок освітніх технологій |
uk_UA |
dc.subject |
educational technologies |
en |
dc.subject |
the Edtech market |
en |
dc.subject |
online education |
en |
dc.subject |
distance education |
en |
dc.subject |
innovations in the field of education |
uk_UA |
dc.subject |
the world market of educational technologies |
uk_UA |
dc.title |
Дистанційне навчання як виклик сучасної системи освіти: методико-правовий вимір |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Distance education as a challenge of the modern education system: methodological and legal dimension |
en |
dc.type |
Article |
en |