Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чайка, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-05-31T10:14:31Z | |
dc.date.available | 2024-05-31T10:14:31Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Чайка О. В. Критеріальний підхід до визначення стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів / О. В. Чайка // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі: III Міжнар. конгрес, 18–21 травня 2017 року, Одеса: матер. – Одеса, 2017. – С. 121–122. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15418 | |
dc.description.abstract | Одним із головних завдань сучасної педагогічної освіти є формування компетентного і конкурентоспроможного вчителя, без якого неможливо здійснювати модернізацію середньої освіти в школі третього тисячоліття. Діяльність учителя спрямована навчання й виховання підростаючого покоління, яке повинно бути не лише високоосвіченим і вихованим, але й вміти творчо мислити та самореалізовуватись. Значну роль у розвитку творчої особистості школярів відіграє позакласна діяльність учителів, зокрема вчителів-філологів. На жаль, підготовці майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів не надається належної уваги під час навчання в педагогічному виші. З метою діагностики стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів було використано критеріальний підхід. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | критеріальний підхід | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі-філологи | uk_UA |
dc.subject | позакласна творча діяльність учнів | uk_UA |
dc.subject | модернізація середньої освіти | uk_UA |
dc.title | Критеріальний підхід до визначення стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів | uk_UA |
dc.type | Article | en |