dc.contributor.author |
Чайка, О. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-05-31T10:14:31Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T10:14:31Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Чайка О. В. Критеріальний підхід до визначення стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів / О. В. Чайка // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі: III Міжнар. конгрес, 18–21 травня 2017 року, Одеса: матер. – Одеса, 2017. – С. 121–122. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15418 |
|
dc.description.abstract |
Одним із головних завдань сучасної педагогічної освіти є формування компетентного і конкурентоспроможного вчителя, без якого неможливо здійснювати модернізацію середньої освіти в школі третього тисячоліття. Діяльність учителя спрямована навчання й виховання підростаючого
покоління, яке повинно бути не лише високоосвіченим і вихованим, але й вміти творчо мислити та самореалізовуватись. Значну роль у розвитку творчої особистості школярів відіграє позакласна діяльність учителів, зокрема вчителів-філологів. На жаль, підготовці майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів не надається належної уваги під час навчання в педагогічному виші.
З метою діагностики стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів було використано критеріальний підхід. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
критеріальний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі-філологи |
uk_UA |
dc.subject |
позакласна творча діяльність учнів |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація середньої освіти |
uk_UA |
dc.title |
Критеріальний підхід до визначення стану підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |