dc.contributor.author |
Немченко, В. |
ua |
dc.contributor.author |
Немченко, Г. |
ua |
dc.contributor.author |
Nemchenko, V. |
en |
dc.contributor.author |
Nemchenko, H. |
en |
dc.date.accessioned |
2024-05-27T12:52:48Z |
|
dc.date.available |
2024-05-27T12:52:48Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Немченко В., Немченко Г. Управління маркетинговою стратегією в охороні здоров’я в Україні у воєнний час // Innovation and investment mechanisms for the development of international relations and market economy : International Scientific Conference, April 5–6, Kielce, Poland. Riga, Latvia : Baltja Publishing. P. 110–112. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15376 |
|
dc.description.abstract |
Умови воєнного конфлікту ставлять перед собою низку викликів для нашої країни, особливо для системи охорони здоров’я. Медичні заклади мають розробляти і чітко використовувати маркетингові
стратегії у своїй діяльності для забезпечення доступу для послуг, завоювання і збереженню лояльності пацієнтів – бо вони виступають ланкою, що забезпечує добробут населення, їх здоров’я, стійкість, а разом із тим, це впливає на економічну розбудову держави. У тезах ми розглянемо ключові аспекти управління маркетингом в умовах війни. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
охорона здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
воєнний час |
uk_UA |
dc.title |
Управління маркетинговою стратегією в охороні здоров’я в Україні у воєнний час |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Managing a marketing strategy to support healthcare system in Ukraine during war |
en |
dc.type |
Article |
en |