Управління маркетинговою стратегією в охороні здоров’я в Україні у воєнний час

Show simple item record

dc.contributor.author Немченко, В. ua
dc.contributor.author Немченко, Г. ua
dc.contributor.author Nemchenko, V. en
dc.contributor.author Nemchenko, H. en
dc.date.accessioned 2024-05-27T12:52:48Z
dc.date.available 2024-05-27T12:52:48Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Немченко В., Немченко Г. Управління маркетинговою стратегією в охороні здоров’я в Україні у воєнний час // Innovation and investment mechanisms for the development of international relations and market economy : International Scientific Conference, April 5–6, Kielce, Poland. Riga, Latvia : Baltja Publishing. P. 110–112. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15376
dc.description.abstract Умови воєнного конфлікту ставлять перед собою низку викликів для нашої країни, особливо для системи охорони здоров’я. Медичні заклади мають розробляти і чітко використовувати маркетингові стратегії у своїй діяльності для забезпечення доступу для послуг, завоювання і збереженню лояльності пацієнтів – бо вони виступають ланкою, що забезпечує добробут населення, їх здоров’я, стійкість, а разом із тим, це впливає на економічну розбудову держави. У тезах ми розглянемо ключові аспекти управління маркетингом в умовах війни. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject охорона здоров’я uk_UA
dc.subject воєнний час uk_UA
dc.title Управління маркетинговою стратегією в охороні здоров’я в Україні у воєнний час uk_UA
dc.title.alternative Managing a marketing strategy to support healthcare system in Ukraine during war en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account