dc.contributor.author |
Морар, Л. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Самойленко, Т. О. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-04-03T13:13:04Z |
|
dc.date.available |
2024-04-03T13:13:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Морар Л. А., Самойленко Т. О. Роль та підхід до викладання англійської мови студентам медичних спеціальностей // Modern challenges and topical issues pf science, education and society: International scientific-practical conference, Tampere, Finland, February 7, 2024. Tampere, Finland, 2024. P. 21–22. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14992 |
|
dc.description.abstract |
Англійська мова дає можливість розширювати свої практичні навички студентам нефілологічних курсів і рівень її викладання є дуже важливим. Для досягнення кращих показників знань з англійської мови треба приділяти увагу рівню знань абітурієнтів, впроваджувати розподілення на групи та адаптувати програми для поетапного засвоєння як знань за професійним спрямуванням, так і комунікативних навичок. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
викладання англійської мови |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативні навички |
uk_UA |
dc.subject |
медичні тенденції |
uk_UA |
dc.subject |
рівень англійської мови |
uk_UA |
dc.title |
Роль та підхід до викладання англійської мови студентам медичних спеціальностей |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |