dc.contributor.author |
Левицька, А. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Levitskaiа, А. І. |
en |
dc.date.accessioned |
2024-04-03T12:37:27Z |
|
dc.date.available |
2024-04-03T12:37:27Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Левицька А. І. Переосмислення педагогіки англійської мови: інтеграція концептуальних моделей у посткласичний дискурс Україна та світ: виміри сьогодення: кол. моногр. – Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2024. – 19-21. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14990 |
|
dc.description.abstract |
Монографія "Переосмислення педагогіки англійської мови: інтеграція концептуальних моделей у посткласичний дискурс" є дослідженням, спрямованим на вивчення і переосмислення педагогічних підходів до викладання англійської мови. Автор(и) досліджують роль та ефективність різних концептуальних моделей в контексті сучасного посткласичного педагогічного дискурсу. Використовуючи інтердисциплінарний підхід, монографія розглядає сучасні тенденції в навчанні англійської мови та пропонує нові підходи до її викладання, зокрема шляхом інтеграції різних концептуальних моделей. Результати дослідження можуть бути корисними для педагогів, викладачів та дослідників, які цікавляться покращенням методик викладання англійської мови в сучасному освітньому середовищі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
педагогіка англійської мови |
uk_UA |
dc.subject |
концептуальні моделі |
uk_UA |
dc.subject |
посткласичний дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
монографія |
uk_UA |
dc.title |
Переосмислення педагогіки англійської мови: інтеграція концептуальних моделей у посткласичний дискурс |
uk_UA |
dc.type |
Book chapter |
en |