Переосмислення педагогіки англійської мови: інтеграція концептуальних моделей у посткласичний дискурс

Show simple item record

dc.contributor.author Левицька, А. І. ua
dc.contributor.author Levitskaiа, А. І. en
dc.date.accessioned 2024-04-03T12:37:27Z
dc.date.available 2024-04-03T12:37:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Левицька А. І. Переосмислення педагогіки англійської мови: інтеграція концептуальних моделей у посткласичний дискурс Україна та світ: виміри сьогодення: кол. моногр. – Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2024. – 19-21. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14990
dc.description.abstract Монографія "Переосмислення педагогіки англійської мови: інтеграція концептуальних моделей у посткласичний дискурс" є дослідженням, спрямованим на вивчення і переосмислення педагогічних підходів до викладання англійської мови. Автор(и) досліджують роль та ефективність різних концептуальних моделей в контексті сучасного посткласичного педагогічного дискурсу. Використовуючи інтердисциплінарний підхід, монографія розглядає сучасні тенденції в навчанні англійської мови та пропонує нові підходи до її викладання, зокрема шляхом інтеграції різних концептуальних моделей. Результати дослідження можуть бути корисними для педагогів, викладачів та дослідників, які цікавляться покращенням методик викладання англійської мови в сучасному освітньому середовищі. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject педагогіка англійської мови uk_UA
dc.subject концептуальні моделі uk_UA
dc.subject посткласичний дискурс uk_UA
dc.subject монографія uk_UA
dc.title Переосмислення педагогіки англійської мови: інтеграція концептуальних моделей у посткласичний дискурс uk_UA
dc.type Book chapter en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account