Короткий опис (реферат):
У сучасному світі молодь стикається з проблемою пошуку свого
професійного місця в житті. Через це молоді складно професійно обрати навчальний
заклад. У результаті на першому курсі університету є здобувачі, для яких часто
незрозумілим є їх місце в цьому університеті та майбутні перспективи. Медицина не
терпить недбалого до себе ставлення: той, хто рятує людські життя має бути
мотивований до отримання знань. І щоб прищеплювати здобувачам вищої медичної
освіти любов до їхньої професії, треба починати з базових, теоретичних дисциплін.
Мета роботи – аналітичне обґрунтування важливості компоненту мотивації отримання
медичних знань для підготовки висококваліфікованих медичних кадрів. Готовність до
навчання є вирішальною умовою швидкої адаптації до умов праці, подальшого
професійного вдосконалення та підвищення кваліфікації. Мета формування готовності
студентів – у полегшенні процесу адаптації до умовах сучасного виробництва, у
досягненні успіху, для чого необхідно опанувати професійною, моральною, психічною,
організаторською аспектами обраної професії. Реформування світогляду здобувача
вищої освіти має починатися від початку – з організації навчального процесу.
Емоції – ключ до покращеного запам'ятовування навчального матеріалу та формування
сприятливої атмосфери під час навчального процесу. Однак, слів та уяви
недостатньо. Лектори кафедри активно застосовують для ілюстрації навчального
матеріалу мультимедійне обладнання. Тривалий термін ми працюємо у змішаному, а
частіше за все у дистанційному форматі через минулу пандемію коронавірусної
інфекції та теперішню військову агресію проти нашої країни. Проте, незважаючи на
переважний дистанційний характер спілкування зі здобувачами знаходимо можливості
для наочної реалізації навчальних та наукових цілей. А далі починається
найцікавіше – інтенсивне залучення молоді до наукових досліджень. Найкращі роботи
щорічно представлені на студентських наукових конференціях нашого університету та
інших вишів України. І це чудова можливість для здобувачів вищої освіти
познайомитися з представниками тих спеціальностей, які є найбільш цікавими та
зацікавити їх своїми проектами. Мотивація – корінь усьому. За допомогою низки
методологічних прийомів, розроблених на кафедрі, реалізовано всі фактори, що
сприяють її появі у здобувачів, які навчаються на ній.