Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лазор, Н. В. | uk |
dc.contributor.author | Мокрієнко, Е. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T09:17:06Z | |
dc.date.available | 2024-03-27T09:17:06Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Лазор Н. В., Мокрієнко Е. М. Подолання комунікативних бар’єрів в навчальному // Людина як цілісність: людське, позалюдське, надлюдське: зб. матеріалів VI Міжнародної наукової конференції (19 жовт. 2023 р., м. Одеса) / Одеськ. нац. мед. ун-т, каф. філософії, біоетики та іноземних мов, Міжнародна академія психосінергетики та альфології та ін. ; ред. кол. : В. Б. Ханжи (відп. ред.) та ін. – Одеса, 2024. С. 195–198. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14954 | |
dc.description.abstract | Успішність процесу навчання значною мірою залежить від успішності комуніктивної взаємодії усіх елементів освітнього процесу. Саме тому особливого значення набуває аналіз соціальних, психологічних, тощо бар’єрів сприйняття інформації (комунікаційних фільтрів) при організації і здійсненні навчальногоьпроцесу. Комунікитивні бар’єри – це перешкоди, що зумовлюють викривлення або спотворення інформації у процесі передачі, яке може трапитися на будь-якій стадії процесу комунікації. | uk_UA |
dc.description.abstract | Успішність процесу навчання значною мірою залежить від успішності комуніктивної взаємодії усіх елементів освітнього процесу. Саме тому особливого значення набуває аналіз соціальних, психологічних, тощо бар’єрів сприйняття інформації (комунікаційних фільтрів) при організації і здійсненні навчальногоьпроцесу. Комунікитивні бар’єри – це перешкоди, що зумовлюють викривлення або спотворення інформації у процесі передачі, яке може трапитися на будь-якій стадії процесу комунікації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.subject | комунікитивні бар’єри | uk_UA |
dc.title | Подолання комунікативних бар’єрів в навчальному | uk_UA |
dc.type | Article | en |