Успішність процесу навчання значною мірою залежить від успішності
комуніктивної взаємодії усіх елементів освітнього процесу. Саме тому
особливого значення набуває аналіз соціальних, психологічних, тощо бар’єрів
сприйняття інформації (комунікаційних фільтрів) при організації і здійсненні
навчальногоьпроцесу.
Комунікитивні бар’єри – це перешкоди, що зумовлюють викривлення або
спотворення інформації у процесі передачі, яке може трапитися на будь-якій
стадії процесу комунікації.
Успішність процесу навчання значною мірою залежить від успішності комуніктивної взаємодії усіх елементів освітнього процесу. Саме тому особливого значення набуває аналіз соціальних, психологічних, тощо бар’єрів сприйняття інформації (комунікаційних фільтрів) при організації і здійсненні навчальногоьпроцесу. Комунікитивні бар’єри – це перешкоди, що зумовлюють викривлення або спотворення інформації у процесі передачі, яке може трапитися на будь-якій стадії процесу комунікації.