Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тітаренко, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Добронравова, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-07T09:41:06Z | |
dc.date.available | 2024-03-07T09:41:06Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Тітаренко О. В., Добронравова І. В. Вибірковий курс як фактор реалізації індивідуальної професійної спрямованності // Innovative Solutions to Modern Scientific Challenges : матеріали наук.-практ. конф., 21-22 лютого, 2024 р., Загреб, Хорватія. Загреб, 2024. С.184-185. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14894 | |
dc.description.abstract | Бакалаврат медичної освіти вимагає постійного вдосконалення, щоб йти в ногу з мінливими вимогами медичної практики XXI століття. Проблемне навчання все частіше застосовується у медичних школах по всьому світу. Важливим аспектом підготовки висококваліфікованих фахівців різного медичного профілю є організація вибіркових курсів, що дає змогу розширити, поглибити та систематизувати отримані знання з дисципліни. Основним етапом створення міцної теоретичної підготовки здобувачів вищої освіти, необхідної в їх майбутній науковій та практичній діяльності є не лише набуття загальних професійних знань, а й розширення та вдосконалення їх за окремими розділами медичної спеціальності. Ознайомлення з вибірковими курсами дозволяє студенту визначитися, чи хоче він обрати той чи інший медичний напрямок для своєї майбутньої діяльності. Вибіркові курси мають виражену професійну спрямованість та формуються відповідно до вибору студентів | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | бакалаврат медичної освіти | uk_UA |
dc.subject | організація вибіркових курсів | uk_UA |
dc.subject | теоретична підготовка здобувачів вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | курс з клінічної аудіології з методами слухопротезування та реабілітації слуху | uk_UA |
dc.subject | аудіологія | uk_UA |
dc.title | Вибірковий курс як фактор реалізації індивідуальної професійної спрямованності | uk_UA |
dc.type | Article | en |