Запобігання конфліктам та їх вирішення на заняттях у медичному університеті

Show simple item record

dc.contributor.author Опря, Є. В. uk
dc.contributor.author Єрмуракі, П. П. uk
dc.contributor.author Чернова, Т. М. uk
dc.contributor.author Горячев, П. І. uk
dc.contributor.author Бєлогрудова, К. К. uk
dc.contributor.author Донець, О. Ю. uk
dc.contributor.author Oprya, Ye. V. en
dc.contributor.author Yermuraki, P. P. en
dc.contributor.author Chernova, T. M. en
dc.contributor.author Goryachev, P. I. en
dc.contributor.author Bielohrudova, K. K. en
dc.contributor.author Donets, O. Yu. en
dc.date.accessioned 2024-02-26T10:00:47Z
dc.date.available 2024-02-26T10:00:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Запобігання конфліктам та їх вирішення на заняттях у медичному університеті / Є. В. Опря та ін. Одеський медичний журнал. 2023. № 4 (185). С. 99–102. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14834
dc.description.abstract Ця стаття присвячена проблематиці конфліктології. Автори розглядають деякі причини конфліктів, що виникають у практичному університетському викладанні. Автори наголошують на необхідності використання сучасних освітніх технологій у вищій школі з метою забезпечення максимальної участі студентів у практичних заняттях та створення умов для їхньої професійної підготовки та набуття певних професійних компетенцій. Доведено необхідність використання методів і прийомів, що передбачають живе спілкування (типу «викладач-здобувач» і «здобувач-здобувач»). Підтверджено ефективність адаптації здобувача вищої освіти (ЗВО) до навчання у медичному вищому навчальному закладі (ВНЗ), яка використовується для підвищення мотивації в освітньому процесі з навчальних дисциплін і сприяє стабілізації та усуненню різноманітних конфліктних ситуацій у вищій школі. Визначено методи вирішення конфліктних ситуацій, що виникають в освітньому процесі у ВНЗ, та регуляції продуктивної співпраці здобувачів з метою конструктивного вирішення конфліктів. uk_UA
dc.description.abstract This article is devoted to the problems of conflict studies. The authors consider some causes of conflicts arising in practical university teaching. The authors emphasize the need to use modern educational technologies in higher education in order to ensure maximum participation of students in practical classes and create conditions for their professional training and acquisition of certain professional competencies. The necessity of using methods and techniques involving live communication (such as “teacher-learner” and “learner-learner”) has been proved. The effectiveness of the adaptation of a university student to study at a medical higher education institution has been confirmed, which is used to increase motivation in the educational process in academic disciplines and contributes to the stabilization and elimination of various conflict situations in higher education. The methods of solving conflict situations arising in the educational process in higher education institutions and the regulation of productive cooperation of students for constructive conflict resolution are determined. en
dc.language.iso uk en
dc.subject біологія поведінки людини uk_UA
dc.subject конфліктологія uk_UA
dc.subject медичний університет uk_UA
dc.subject biology of human behavior en
dc.subject conflict studies en
dc.subject medical university en
dc.title Запобігання конфліктам та їх вирішення на заняттях у медичному університеті uk_UA
dc.title.alternative Prevention and resolution of conflicts at medical university classes en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account