Ця стаття присвячена проблематиці конфліктології. Автори розглядають деякі причини конфліктів, що виникають у практичному університетському викладанні. Автори наголошують на необхідності використання сучасних освітніх технологій у вищій школі
з метою забезпечення максимальної участі студентів у практичних заняттях та створення умов для їхньої професійної підготовки
та набуття певних професійних компетенцій. Доведено необхідність використання методів і прийомів, що передбачають живе спілкування (типу «викладач-здобувач» і «здобувач-здобувач»). Підтверджено ефективність адаптації здобувача вищої освіти (ЗВО) до
навчання у медичному вищому навчальному закладі (ВНЗ), яка використовується для підвищення мотивації в освітньому процесі
з навчальних дисциплін і сприяє стабілізації та усуненню різноманітних конфліктних ситуацій у вищій школі. Визначено методи
вирішення конфліктних ситуацій, що виникають в освітньому процесі у ВНЗ, та регуляції продуктивної співпраці здобувачів з метою
конструктивного вирішення конфліктів.
This article is devoted to the problems of conflict studies. The authors consider some causes of conflicts arising in practical university
teaching. The authors emphasize the need to use modern educational technologies in higher education in order to ensure maximum participation
of students in practical classes and create conditions for their professional training and acquisition of certain professional competencies. The
necessity of using methods and techniques involving live communication (such as “teacher-learner” and “learner-learner”) has been proved.
The effectiveness of the adaptation of a university student to study at a medical higher education institution has been confirmed, which is used
to increase motivation in the educational process in academic disciplines and contributes to the stabilization and elimination of various conflict
situations in higher education. The methods of solving conflict situations arising in the educational process in higher education institutions and
the regulation of productive cooperation of students for constructive conflict resolution are determined.